Σελίδες
▼
Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007
Τραμπαρίφες στον Πειραιά!
Ο Φασούλας ζητάει εγγύηση από το υπουργείο Οικονομίας (για να δανειοδοτηθεί ο Πειραιάς με 80 εκατομμύρια ευρώ)!
Πάλι θα δανειστεί το επίνειο για να πληρώσει υπαλλήλους και προμηθευτές.
Συγγνώμη ωρέ λεβέντες αλλά τι σόι υλικά προμήθευαν στον Πειραιά οι προμηθευτές; Πυραμίδες χτίσαμε;
Πόσοι υπάλληλοι εργάστηκαν και φεσωθήκαμε τόσο άσχημα;
Επίσης, η πόλη έχει βρωμίσει ξανά, όπως τις αλησμόνητες εποχές του αγωνιστή Στέλιου Λογοθέτη, που δημάρχευε στον Πειραιά και παραλίγο να κατοικοεδρεύσει στον Κορυδαλλό (ξέρετε σε ποιο σημείο).
Επειδή ενός κακού μύρια έπονται, ο νέος δήμαρχος Πειραιά, ο οποίος είναι τόσο Πειραιώτης όσο ο Πανίκας Ψωμιάδης (δηλαδή καθόλου) είναι και οπαδός του τραμ!
Ναι, ναι, ξέρετε σε ποιο μέσο μεταφοράς αναφερόμεθα: στη σιδερένια κακαρούτα που χρησιμοποιούν ελάχιστοι και σκορπάει μποτιλιάρισμα και ασφυξία απ’ όπου περνάει.
Ο όψιμος Πειραιώτης κ. Φασούλας, μίλησε δεξιά κι αριστερά για την «αναγκαιότητα του τραμ στον Πειραιά», χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, και το ακόλουθο οικτρό επιχείρημα:
«Θα αποθαρρυνθούν οι επισκέπτες της πόλης να χρησιμοποιούν αυτοκίνητο για να έρχονται στον Πειραιά και θα επιβαίνουν στο τραμ».
Λυπούμεθα που θα τον στεναχωρήσουμε αλλά θα το αποκαλύψουμε: ο Πειραιάς εκτός από επισκέπτες έχει και Πειραιώτες!
Οι προαναφερθέντες Πειραιώτες έχουν ανακαλύψει την αυτοκίνηση και οδηγούν αυτοκίνητα, τα οποία σταθμεύουν… μαντέψτε που: στον Πειραιά!
Με τον μέγα αλάστορα των δρόμων το τραμ, που το ονειρεύεται ο κάθε τραμπαρίφας, και τις λωρίδες που θα απαιτεί η δρομολόγησή του, που στον κόρακα θα κινηθούν οι Πειραιώτες;
Η αλήθεια είναι πως ο κ. Φασούλας μπορεί πάντοτε να μάθει κάτιτις για τον Πειραιά, ο οποίος εκτείνεται και πέρα από την πλατεία Κοραή όπου βρίσκεται το δημαρχιακό μέγαρο και η εμπορική του κίνηση δεν περιορίζεται στα ούζα του Εν Πειραιεί.
Σημείωση: το Εν Πειραιεί, ο βέρος Σαλονικιός Φασούλας το γνωρίζει από τα ούζα που πίνει μαζί με τον Σημίτη (μια φορά το χρόνο στα Θεοφάνεια).
Αυτά δεν είναι λεφτά. Μέχρι και χρυσά σύρματα έβαλαν στα ηλεκτρικά καλώδια της πυραμίδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά έχετε πάει να δείτε τι γίνεται στη Γλυφάδα; Γκλαμουριά μόνο στο όνομα είμαστε, και προπάντων εξαιτίας του Τραμ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν εγκαταστήσουν το τραμ και τις γραμμές του στον κύριο δρόμο της Γλυφάδας, την Μεταξά, ένα από τα κύρια ΘΑ όλων των υποψήφιων δημάρχων ήταν ότι θα πλακόστρωναν τον τσιμεντόδρομο (συνεννοημένοι ήταν άραγε;). Κανείς δε ρώτησε αν θέλανε οι δημότες, και οι δημότες με τη σειρά τους, αφού ήταν ανήμποροι να αποφασίσουν αλλιώς, φαντάστηκαν ότι θα ανέβει η αισθητική.
Έρχονται οι εκλογές, -τσαφ!- αποφασίζει ο δήμαρχος να περάσει το τραμ από την Μεταξά! Τα πλάνα ως τότε ήταν να συνεχίσει από την παραλία. Μάλιστα κακές γλώσσες λένε ότι ιδιοκτήτης των Αστεριών μάζεψε όσα παράνομα χρήματα είχε πιάσει εκείνο το Σ/Κ και μίζωσε να μη περνάει από τη παραλία το έκτρωμα. Μη του χαλάσει και το μαγαζί δηλαδή, με τόσα "ταλέντα" που φέρνει κατά καιρούς...
Πέρα λοιπόν του ότι με το έτσι θέλω δύο-τριών ατόμων πλακοστρώθηκε η Μεταξά με τις χειρότερες και φτηνότερες πέτρες που μπορούσαν να βρεθούν (τις οποίες δε συνιστούσε κανείς από 5 εμπόρους που ρώτησα. Κυριολεκτικά bottom of the list από ποιότητα και αντίστοιχη τιμή),τις οποίες έπειτα κοστολόγησαν λες και ήταν κομμάτια πλατίνας...
Πέρα του ότι κλείνοντας τον κύριο δρόμο 2 κατευθύνσεων, με νησίδα (με πράσινο στο κέντρο)και θέσεις πάρκινγκ και στις 2 πλευρές κάθε κατεύθυνσης, εξαφάνισαν έτσι συνολικά πάνω από 2000 θέσεις για αυτοκίνητα (μην αμφισβητείτε, το μετρήσαμε 5 άτομα)...
Πέρα του ότι από το τραμ και μετά όλα τα σπίτια/πολυκατοικίες γύρω από τις γραμμές και μέχρι και την άλλη πλευρά του τετραγώνου στην τερματική στάση έχουν πρόβλημα ηχορύπανσης από τα τραμοφρένα που τσιρίζουν πρωϊ-βράδυ (γύρω από την τερματική στάση συγκεκριμμένα έχουν αρχίσει να πωλούνται τα σπίτια και διαμερίσματα όσο-όσο, εδώ εγώ στην άλλη άκρη του τετραγώνου και με ανοιχτά παράθυρα μου σπάνε τα νεύρα κάθε 20 λεπτά)...
Πέρα του αδυσώπητου κυκλοφοριακού χάους και ανυπαρξίας πάρκινγκ (λέγανε άντε να μετακινηθούν 2 τετράγωνα πιο πάνω τα αμάξια. Έλα που δε, φίλε! 2 τετράγωνα πιο πάνω κάθε 10 μέτρα είναι είσοδος γκαράζ!) και αυτοκινήτων που τα παρκάρουν τώρα πια μέχρι και 1 χιλιόμετρο από το κέντρο (δίπλα στο σπίτι μου!)ενώ πρώτα το πολύ 200 μέτρα και έβρισκες άνετα θέση)
πέρα όλων αυτών, η σταγόνα που πραγματικά ξεχείλισε το ποτήρι ήρθε όταν μπήκα στο εκνευριστικά πολύσταθμο, αργό και αργοπορημένο Τραμ, και είδα στο μόνιτορ να διαφημίζονται τα κατορθώματα του:
Πως συμβάλλει για μία καθαρότερη παραλία, πως φέρνει τους πολίτες πιο κοντά,
ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ!!!
Σας άρεσαν όλα αυτά; Όλα όσα έγραψα μπορείτε να τα εξακριβώσετε με μία βόλτα από τα μέρη μας. Άν τολμάτε.
Μα και αν βαριέστε, μην ανησυχείτε! Περιμένετε και θα τα γευτείτε και στον Πειραιά!!!
Καλημέρες,
Γιάννης από Γλυφάδα (δυστυχώς)