Σελίδες

Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Άθεος βλαξ εισπράττει δώρο Χριστουγέννων


Γράφαμε στο προηγούμενο post για μια κατηγορία βλακών που νομίζουν πως η πεμπτουσία του σύμπαντος είναι η αφεντομουτσουνάρα τους.
Οι συγκεκριμένοι δεν είναι σε θέση να αγαπήσουν το συνάνθρωπο, τη φύση, την κοινωνία, την πατρίδα επειδή δεν μπορούν να διανοηθούν ότι οτιδήποτε άλλο πλην εκείνων αξίζει ίχνος ενδιαφέροντος ή καταβολή τιμήματος, θυσίας, προσφοράς.
Σημαντική μερίδα των εν λόγω μουρλοκακομοίρηδων ξιφουλκεί με ιερατικό μένος και ιησουίτικη επιμονή εναντίον κάθε στοιχείου, εκδήλωσης, εθίμου και παράδοσης παραπέμπει σε Αρχές και Αξίες.
Αφού οι Αρχές και οι Αξίες δεν ζυγίζονται, δεν νοικιάζονται, δεν πωλούνται και δεν αποφέρουν επιτόκιο είναι για πέταμα.
Πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθούν μια και προάγουν έναν ιδεότυπο που ο στομαχόφρων Κρο Μανιόν και ο προγάστερος Νεάντερταλ δεν θα μπορέσουν ποτέ να φτάσουν.
Αρχάνθρωποι, αχρειάνθρωποι, αχυράνθρωποι και λοιποί τροφοσυλλέκτες αφιονίζονται όποτε δουν σπονδή να αποδίδεται σε οτιδήποτε ή οποιονδήποτε άλλο πλην εκείνων.
Αυτοδοξολογούν την ουτιδανότητά τους και θέλουν να επιβάλλουν τα χαμερπή τους κίνητρα.
Η λέξη θρησκεία τους προκαλεί ανατριχίλες, η έννοια της πατρίδας αναφυλαξία και η παράδοση τάση προς έμετο.
Θέλουν να ξηλωθεί από τη συλλογική μνήμη κάθε τι το εθνικό και χριστιανικό πλην όσων τους ευνοούν με μια ημέρα τεμπελιάς και κέρδους.
Αρνούνται τη γέννηση του Θεανθρώπου αλλά κάθονται και κοπροσκυλιάζουν τα Χριστούγεννα.
Τους αρέσει και το «δώρο των Χριστουγέννων», ο διπλός μισθός.
Γελούν όποτε ακούν τα περί Αναστάσεως του Χριστού αλλά καλοδέχονται την ημιαργία της Μεγάλης Παρασκευής και την αργία της Δευτέρας του Πάσχα.
Ομοίως δεν αρνούνται να εισπράξουν το «δώρο Πάσχα» από τους εργοδότες τους ενώ αν ήταν συνεπείς άθεοι θα έπρεπε να το επιστρέφουν ως απαράδεκτο.
Φτάσανε λοιπόν στο σημείο αυτές οι ανθρώπινες αμοιβάδες να αποτάσσονται τον Χριστό αλλά να απαιτούν από τους συνανθρώπους τους τα –θρησκευτικού χαρακτήρα- δώρα εν είδει λύτρων.
Θα συνεχίσουμε...

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/19/2007 4:14 μ.μ.

    Διαβάζω και δεν ξέρω αν το Post είναι σοβαρό ή ειρωνικά / αστείο. Άλλο και τούτο. Δεν ήξερα ότι η πολιτεία καθιέρωσε δώρα και άδειες όπως το αντίδωρο στην εκκλησία.

    Δηλαδή οι μουσουλμάνοι, εβραίοι, βουδιστές και λοιποί δεν δικαιούνται άδεια και 13ο μισθό;

    Προφανώς και θα προτιμούσα να ενσωματωθούν όλα τα επιδόματα στο μισθό ή να καθιερωθούν αντίστοιχα δώρα για άθεους, αλλά δεν ήξερα ότι η πίστη σου αποδεικνύεται ή καταρρίπτεται από την αποδοχή ή μη της άδειας και του έξτρα μισθού. Καλό αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι μουσουλμάνοι, εβραίοι, βουδιστές, μάρτυρες Ιεχωβά, εσχατολόγοι, Μορμόνοι, Αντεντιστές και λοιποί και λοιποί προφανώς δικαιούνται άδεια και 13ο μισθό επειδή στη χώρα μας υπάρχουν νόμοι και πρέπει να εφαρμόζονται. Επίσης, σε ηθικό επίπεδο δεν τους αξίζουν μόνο επειδή εργάζονται όπως όλοι μας αλλά επίσης αποδέχονται την ύπαρξη Θεού.
    Με το post, το οποίο δεν είχα την πρόθεση να κάνω χαβαλέ, αναφέρομαι στην ιδεολογική εμπροσθοφυλακή του αντικληρικαλισμού, η οποία θα έπρεπε αυτοπροαιρέτως να αρνηθεί θρησκευτικού τύπου δώρα. Ειδικά η εμπροσθοφυλακή στην οποία αναφέρομαι δεν πάσχει από χρήματα. Το αντίθετο μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sorry, Αντβεντιστές όχι «Αντεντιστές».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο το θέμα που θίγετε,
    δεν ξέρω αν θα βγάλει κάπου η συνέχειά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/20/2007 8:08 μ.μ.

    Συμφωνώ με κάθε λέξη του κειμένου. Συνεχίστε έτσι παιδιά, μας εκφράζεται σχεδόν σε όλα τα ζητήματα με τα οποία ασχολείστε. Σας ευχαριστώ, Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/21/2007 11:27 μ.μ.

    Μηπως ειναι λαθος η χρηση των ορων "Δωρο Χριστουγενων" και "Δωρο Πασχα";
    Η απλα καθιερωθηκαν, γιατι δινεται το δωρο εκεινη την περιοδο σε καθε εργαζομενο;
    Μηπως μας γινονται κρατησεις για αυτο , οποτε ΟΛΟΙ το δικαιουνται;
    (Για ψαχτε το αν ισχυει)

    Ειναι τελικα θρησκευτικο δωρο;

    Αν το δινε η εκκλησια θα συμφωνουσα
    με το αρθρο, αλλα την στιγμη που η
    επισημη εκκλησια περνει λεφτα απο το κρατος ( δηλαδη απο ολους μας ανεξαρτητου πιστεως ) τοτε δεν θα επρεπε να τιθετε τετοιο θεμα.

    Μηπως η εκκλησια κανει χοντρες μπιζνες χωρις να πληρωνει
    φορους. (δηλ. μαυρο χρημα)
    Μηπως περνει ευρωχρηματα ;

    Χωρισμος εκκλησιας-κρατους.
    Οι ιερωμενοι να πληρωνονται απο την εκκλησια.
    Ο καθε πιστος να δινει στον επισημο
    φορεα της πιστης του,με την θεληση του, μια συνδρομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/22/2007 10:37 π.μ.

    Και οι παπαδες, ειναι οι μονοι επισημα διπλοθεσιτες.
    Οι πολιτικοι μας, μεσα στην απυθμενη υποκρισια τους, επετρεψαν σ αυτους να ειναι και παπαδες, αλλα και δασκαλοι-καθηγητες, με το "επιχειρημα", οτι υπηρχε το "κρυφο σκολειο", αρα και αυτοι πρεπει να μπορουν να ειναι και τα δυο.Δηλαδη και παπαδες,με ο,τι αλλο συνοδευει την εργασια-λειτουργημα αυτο,(τρισαγια, κηδειες, μνημοσυνα), χοντρα λεφτα δηλαδη,αλλα και εκπαιδευτικοι.
    Βεβαια, ξεχασαν να πουν, οτι οι παπαδες-καλογεροι, της τοτε εποχης, αν διδαξαν και καποια παιδια, λεμε αν, το εκαναν εθελοντικα, για να διατηρησουν την πιστη και το φρονιμα. Οχι την κονομα.
    Και οσον αφορα στο δωρο Πασχα κλπ, αυτο ειναι τυπικο. Θα μπορουσαν να το λενε οπως αλλοιως θελουνε. Η να το ενσωματωσουν στο μισθο.
    Μην το βαζετε σαν επιχειρημα, γιατι ριχνετε το επιπεδο πολυ χαμηλα.
    Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί να μην το θέτουμε ως επιχείρημα; Ας το θέτουμε εμείς κι ας αντικρουσθεί από τους διαδικτυακούς συνδαιτήμονές μας. Όσο για το επίπεδο; Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ παραπάνω. Βοηθήστε με σεις που 'στε κει πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ok, να στε καλά που το γράψατε. Ένας καλός λόγος για να μη χάνω μια ώρα από τον ύπνο μου το πρωί.
    By the way, τον Κωστάκη γιατί δεν τολμά να τον ακουμπήσει κανείς έστω και σατηρικά; Όλοι με το ΠΑΣΟΚ ασχολείστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάλλον δεν έχεις ακούσει προσεκτικά φίλε Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/24/2007 4:02 μ.μ.

    Εντάξει βρε παιδιά, να κάνω όμως μια ερώτηση;

    Έστω ότι κάποιος δηλώνει άθεος και έρχεται κάποιος άλλος και του λέει: "¨Εμείς που δεν είμαστε άθεοι δίνουμε δώρο για τα Χριστούγεννα", τι περιμένατε να κάνει; Να μην το πάρει; Άθεος είπαμε δηλώνει όχι μ..... Ποιος είπε ποτέ όχι σε περισσότερα λεφτά και λιγότερη δουλειά;

    ΥΓ: Δεν σας πάει το απόγευμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Rosenred
    1. Αν και καθήμενος ορθά ομίλεις.

    2. Ωστόσο, εμείς δεν είπαμε γενικά κι αόριστα για τον κ. Τριφουτσουνίδη που είναι υπαλληλάκος κι άθεος. Μιλήσαμε για την μαχητική πρωτοπορία του αντικληρικαλισμού που είναι κλασάτη και μουράτη και κονομημένη και θα έπρεπε να κάνει τις διδαχές της πράξη. Αυτοί αντέχουν να μην δεχτούν το δώρο για... ιδεολογικούς λόγους.

    3. Γυρίσαμε πάλι πρωί. Δεν το πήρες χαμπάρι ουρέ ζαγάρ;

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/25/2007 9:05 π.μ.

    Μα φυσικά και το πήρα χαμπάρι. Απλά ακούω κάθε πρωί που όλο και κάποιος στέλνει μήνυμα και σας λέει ότι είναι καλύτερα που είστε πρωί και νόμιζα ότι είναι κάτι σαν το μάζεμα υπογραφών για να μην ξαναγυρίσετε απόγευμα...

    Το ότι θα έπρεπε να γίνονται οι διδαχές πράξη, νομίζω είναι καθολικό (με την καλή έννοια) και θα έπρεπε να εφαρμόζεται και στις δυο πλευρές, σε κάθε πλευρά για την ακρίβεια...(πάνω απ' όλα, στον Γκαργκάνα... πολύ θα ήθελα να τον δω να τα βγάζει πέρα με 600 ευρώ το μήνα και την προοπτική ότι δεν θα πάρει ποτέ σύνταξη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/27/2007 3:58 π.μ.

    /Η Adiavroxoi είπε...

    Μάλλον δεν έχεις ακούσει προσεκτικά φίλε Γιάννη.

    10/23/2007 6:19 πμ
    ma sy,fwnhsw kai egw koproskulakia me ton yuannh....den lene kai polla gia ton kwstakh.enw ton giwrgakh ton exoun trelanei....
    ippokampos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσο δεν πάει. Πιο πολύ κι από τον Γκούφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/08/2008 10:13 μ.μ.

    Προσωπικά είμαι άθρησκος και επιπλέον διάκειμαι αρνητικά απέναντι σε αυτή τη ληστρική οπισθοδρομική μεσαιωνική κομπανία που λέγεται Εκκλησία της Ελλάδος. Η Ελλάδα είναι μία χώρα η οποία δεν έχει κάνει ούτε την θρησκευτική της μεταρρύθμιση, κάτι που στις σοβαρές χώρες έχει συμβεί πριν δύο αιώνες. Το αποτέλεσμα είναι η εκκλησία να επιφυλάσσει για τον εαυτό της ρόλο κρατικής εξουσίας και να την ασκεί προς όφελός της με κάθε ευκαιρία. Όσον αφορά στο δώρο Πάσχα και Χριστουγέννων έχω την εντύπωση ότι μόνο στην Ελλάδα ονομάζονται έτσι αυτές οι επιπλέον του μισθού οικονομικές απολαβές (απόρροια του εναγκαλισμού κράτους και θρησκείας). Και οι οποίες δίδονται από τους εργοδότες προς τους εργαζόμενους και όχι από την εκκλησία προς τους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Και οι οποίες θεσμοθετήθηκαν από τη Βουλή μετά από επίπονες και αιματηρές διεκδικήσεις των πολιτών στη διάρκεια του χρόνου και όχι με φιρμάνι του αρχιεπισκόπου. Στο σχόλιο σας λίγο πολύ παρουσιάζετε τους ανθρώπους που επιλέγουν να μη θρησκεύονται ως ανθρωπόμορφα εγωιστικά τέρατα χωρίς συναισθήματα και κοινωνική συνείδηση. Φρονώ ότι το να "συντάσσεται" κάποιος με το Χριστό δεν τον κάνει ούτε καλύτερο άνθρωπο ούτε και τον καθιστά αποκλειστικό δικαιούχο του δώρου Χριστουγέννων και Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ μας φίλε belowzero. Έγραψες: "Στο σχόλιο σας λίγο πολύ παρουσιάζετε τους ανθρώπους που επιλέγουν να μη θρησκεύονται ως ανθρωπόμορφα εγωιστικά τέρατα χωρίς συναισθήματα και κοινωνική συνείδηση."
    Μάλλον κατάλαβες λάθος ή η έκφρασή μου είναι φτωχή και μετέδωσε εσφαλμένο μήνυμα. Η επίθεση αφορούσε στην υποκρισία, όχι στην έλλειψη θρησκευτικότητας. Ήθελα επίσης να επισημάνω μια εσωτερική μας ηθική αντίφαση. Καλοδεχούμενο το χρήμα ένεκα του εναγκαλισμού Εκκλησίας-Κράτους, αποκρουστέο το μήνυμα του Χριστού για αγάπη. Ευχαριστούμε για το post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/22/2009 10:10 μ.μ.

    Ποιος μουράτος και κονομημένος παίρνει δώρο Χριστουγέννων; Εννοώ ότι για να είσαι κονομημένος θα πρέπει καταρχάς να μην είσαι υπάλληλος, αναγκαία συνθήκη για να παίρνεις το δώρο.
    Συμφωνώ ότι υπάρχει αυτή η μερίδα ανθρώπων στην οποία αναφέρεστε. Από την άλλη όμως υπάρχουν και οι χριστιανοφασίστες φανατικοί κληρικαλιστές οι οποίοι είναι εξίσου βλάκες. Θα μπορούσαμε ίσως λοιπόν να συμπληρώσουμε:
    "Θρησκευόμενος βλαξ θεωρεί εαυτόν μοναδικό δικαιούχο του δώρου Χριστουγέννων λόγω της ιδιότητάς του ως θρησκευόμενου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή