Σελίδες

Σάββατο, Μαρτίου 19, 2011

Φιλοτουρκικό παραλήρημα Πάγκαλου


«Οι πραγματικοί κληρονόμοι του Βυζαντίου ως θεσμού, ως κράτους είναι οι Οθωμανοί». «Οι βυζαντινοί ήταν φρικτοί δεσπότες. Κατέσφαζαν του λαούς που κατακτούσαν και τους καταλήστευαν». «Οι Άραβες και οι Οθωμανοί προσηλύτιζαν αυτούς τους λαούς και τους απελευθέρωναν». Λόγια που δεν θα ξεστόμιζε ούτε ο Νταβούτογλου, από τον αντιπρόεδρο της κατοχικής κυβέρνησης του Μνημονίου.

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/20/2011 10:56 π.μ.

    Πολύ Κορδάτο διαβάζει ο κ. Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης. Ας διαβάσει και τίποτε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/20/2011 11:17 π.μ.

    Τι λέει αυτός ρε παίδες?Οι Βυζαντινοί έχω την αίσθηση ότι ήταν στη πλειονότητα τους Έλληνες,άρα οι Έλληνες ως επί το πλείστον ήταν οι ληστές κατά τον ποιητή!Είναι Έλληνας αυτός που τα λέει,και πολιτικός πρώτος τη τάξη,με λίγα λόγια πάρε τον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΑΜ-ΕΛΑΣ3/20/2011 12:06 μ.μ.

    Μήπως εκτός από γιαουρτάκι θα έπρεπε να είχε φάει και ένα γερό βρωμόξυλο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά σωστά τα λέει αν και δεν μας αρέσει η αλήθεια!

    Η Ρωμαϊκή Ανατολική Αυτοκρατορία του Ρωμαίου Αυτοκράτορα Φλάβιου Βαλέριου Κωνσταντίνους που έδωσε το όνομά του στην Κωνσταντινούπολη ήταν Ρωμαϊκή ναι ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/20/2011 1:07 μ.μ.

    Οι Βυζαντινοι κατεσφαξαν τους Ελληνες και με την βια τους προσηλυτησαν στον χριστιανισμο...Αυτη ειναι η μοναδικη αληθεια....Εχει δικηο λοιπον ο Παγκαλος μεσα στην τρελλα που τον δερνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/20/2011 4:23 μ.μ.

    ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ .....ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΙΑ;.....ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ...ΜΥΑΛΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ.....ΜΥΑΛΟ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ...ΕΔΩ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο Πάγκαλος έχει απόλυτο δίκαιο στις θηριωδίες των βυζαντινών τόσο στην ευρύτερη ανατολή όσο και στα Βαλκάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς Εφιάλτες και Νενέκοι και γενικώς προδότες ελληνόφωνοι υπάρχουν πολλοί, παγκαλάκια και άσχετοι γραικύλοι.
    Λοιπόν για το Βυζάντιο:
    Heisenberg "το εκχριστιανισθέν ρωμαϊκό κράτος του ελληνικού έθνους"
    ή όπως λέει η Ελένη-Γλύκατζη Αρβελέρ:
    Διοίκηση-Νόμοι:Ρωμαϊκή,
    Παιδεία: Ελληνική,
    Θρησκεία: Χριστιανισμός.

    Κολοκοτρώνης Θεόδωρος:
    "Η φρουρα του Βασιλεως μας ειναι οι λεγομενοι κλεφται,τα φρουρια η Μανη και το Σουλι και τα Βουνα"
    Δηλαδή είμαστε η φρουρά του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου που ακόμα μάχετε με τους Τούρκους όπως εξηγεί παρακάτω στο κείμενο προς
    τον Άγγλο Ναύαρχο.

    Οι μισούντες τον Χριστιανισμό θα αποτελούν πάντα μια θλιβερή μειοψηφία με ηγέτες τύπου παγκάλου.

    Οι υπόλοιποι θα είμαστε πάντοτε ελεύθεροι και θα κάνουμε πάντα την διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Πάγκαλος ό,τι θυμάται χαίρεται κάθε φορά.
    Ανάλογα με το τι τον συμφέρει να πει σε κάθε περίπτωση επιχειρηματολογεί με μανία και φανατισμό, ακόμη κι αν λίγο πριν επιχειρηματολογούσσ υπέρ του αντιθέτου.
    Αυτός δεν είχε πει "Εγώ φίλος με τους Τούρκους δε γίνομαι", όταν γινόταν η προσπάθεια για την ελληνοτουρκική συμφιλίωση;
    Τότε το παιζε αλλιώς.

    ΥΓ.:Όσο για το Βυζάντιο, είναι μια θλιβερή ιστορία στην πορεία του Ελληνισμού, όσο κι αν θελουν να το εξωραίσουν η Αρβελέρ και παλαιότερα ο "συντάκτης της Ιστόριάς μας", ο Παπαρρηγόπουλος.
    1100 χρόνια που δεν προσεφεραν στον κόσμο ούτε όσα έχει προσφέρει το Ελληνικό Κράτος σε 190...
    Και ας μη μιλήσω για τη χαώδη απόστασή του από τον μεγάλο Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, γιατί θα με πιάσει κατάθλιψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/20/2011 11:15 μ.μ.

    Εκτός από τα... εξώφυλλα των βιβλίων της Ιστορίας υπάρχουν και τα μέσα φύλλα που πρέπει να τα..... διαβάζει κανείς για να μπορεί να αποκτήσει γνώση, να σχηματίσει γνώμη και να έχει άποψη για ιστορικές περιόδους ή γενικά για ιστορικά γεγονότα.
    Με μόνο τα εξώφυλλα, τις φυλλάδες και τα συνθήματα δεν αποκτάται ιστορική γνώση!!!
    (kater)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @orthodoxia πολύξερε και ξεράδια για απάντησε: Η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν Ρωμαϊκό κράτος ή όχι; Οι Ρωμαίοι στο διάβα του χρόνου γίνανε Έλληνες; Ήταν ή όχι ο Ρωμαίος Φλάβιος Βαλέριος Κωνσταντίνους ο Αυτοκράτορας που ίδρυσε κι έδωσε το όνομα του στην Κωνσταντινούπολη; Η αρχαία Ελληνική γλώσσα δεν υιοθετήθηκε από την εκκλησία σας όπως κι από όλους τους μορφωμένους της εποχής εκείνης ώστε να θεωρούνται εγγράμματοι; Η εκκλησία σας δεν μετέφρασε ή έγραψε και πήρε όσα χρειαζόταν από τους αρχαίους Έλληνες τους οποίους όμως μετά κατηγορούσε σαν ειδωλολάτρες; Ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας (με την μάνα του πόρνη Ελένη) δεν έδωσε αμνηστία στους χριστιανούς επειδή υπάρχει ο θρύλος ότι ο θεός υποτίθεται παρουσιάστηκε στο όνειρό του και τον βοήθησε να νικήσει; Επειδή ψόφησε γρήγορα ο "Μέγας" Κωνσταντίνος -όπως τον ονομάζει η εκκλησία σας- ο "Μέγας" Ρωμαίος Αυτοκράτορας ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ που συνέχισε, δεν επέβαλε τον χριστιανισμό με αποκεφαλισμούς;
    Τι να πρωτογράψει κανείς από αυτή την απάτη που συνεχίζεται μέχρι σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαφωνώ με όσους αναθεματίζουν ή ρίχνουν στο πυρ το εξώτερο την αλληλεπίδραση του ελληνικού πολιτισμού στη Ρώμη και της ρωμαϊκής ισχύος στη διατήρηση του Ελληνισμού. Πολύ περισσότερο νοιώθω καχυποψία και φόβο από το μίσος που βγάζουν ορισμένοι εναντίον της λεγόμενης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

    Ο Σερ Στήβεν Ράνσιμαν εξηγεί πολύ ορθώς πως ό,τι δεν κατάφερε να επιτύχει η Ρώμη με τη στρατιωτική κατάκτηση της Ελλάδος, το κατάφερε ο ελληνικός πολιτισμός επί της Ρώμης. Γι’ αυτό και επικράτησε η ελληνική γλώσσα ως κοινή, η ελληνική σκέψη ως μέσον άσκησης της εξουσίας με πρότυπο τη λειτουργία του Μακεδονικού Βασιλείου και των ελληνιστικών βασιλείων (δηλ. βασίλειο των Αντιγονιδών, της Περγάμου, των Σελευκιδών, των Πτολεμαίων).

    Θα πρέπει να γνωρίζετε επίσης ότι η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία στάθηκε ως φάρος του Ελληνισμού, του Δυτικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού μπροστά στο σκότος της φαυλότητας και του μεσαιωνικού σκοταδισμού. Ήταν ο λιμενοβραχίονας της Δύσης απέναντι στους βαρβάρους επιδρομείς (Πέρσες, Άραβες, Μογγόλους κ.ο.κ.) επί χίλια χρόνια. Κι όταν αλώθηκε δύο φορές, τούτο συνέβη με ευθύνες των Δυτικών και της Καθολικής Εκκλησίας.

    Οι όποιες μομφές για την ελληνικότητα ή μη των αυτοκρατόρων και των υπηκόων της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας μπορούν να απαντήσουν σε απλοϊκές σκέψεις που περιορίζονται απλώς στα δεδομένα των σύγχρονων και διεφθαρμένων δυτικών «εθνών-κρατών» που ζουν το δικό τους μεσαίωνα στην εποχή μας.

    Κι εντέλει όποιος υπογράφει ψευδώς ως αυτοκράτορας Κωνσταντίνο(υ)ς θα γνωρίζεις πως όπου υπάρχει νους υπάρχει και γνώση. Θα μπορούσε να κάνει μια αρχή με τον Παπαρρηγόπουλο και μετά την κατάκτηση των Αθηνών από τους Ρωμαίους (146 π.Χ.) ας αναγνώσει παράλληλα τη «Σύντομη Βυζαντινή Ιστορία» του Τζ. Νόργουϊτς. Ίσως έτσι γίνει λίγο σοφότερος και πειστικότερος στα αόριστα σχόλιά του.

    Θα επισημάνω καλοπροαίρετα ότι ο ιστορικός Κων. Παπαρρηγόπουλος χρησιμοποιεί τον όρο «Μεσαιωνικόν κράτος των Ελλήνων », ο οποίος μπορεί να γίνει αποδεκτός αν σκεφθούμε τις συνθήκες μέσα στις οποίες έγραφε ο σημαντικός αυτός ιστορικός μας και την ηγεμονική θέση που κατείχε η ελληνική γλώσσα, ως όργανο της διοίκησης του κράτους και ως μέσο επικοινωνίας ανάμεσα σε διαφορετικούς λαούς.

    Πρέπει να καταρριφθεί και ένα ακόμα στερεότυπο, αυτό που θεωρεί πως η αυτοκρατορία ήταν ένα κλειστό, στατικό και θεοκρατικό κράτος. Η κοινωνία του Βυζαντίου ήταν δυναμική, οι εμπορικές της συναλλαγές περιελάμβαναν όλο τον τότε γνωστό κόσμο, ενώ οι δήθεν διαχωριστικές γραμμές με τον εξωτερικό κόσμο δεν ήταν και τόσο αυστηρά φρουρούμενες.

    Η επιρροή του Βυζαντίου και ο ρόλος που έπαιξε στη διαμόρφωση του σύγχρονου κόσμου είναι σπουδαίοι, αν και παραγνωρισμένοι από τους μελετητές. Πριν από όλα, ολόκληρη σχεδόν η Ανατολική Ευρώπη, χρωστά τον πολιτισμό της στο Βυζάντιο. Αλλά και η Δυτική Ευρώπη έχει πάρει αρκετά από την αυτοκρατορία της ανατολής, όπως επίσης και ο ισλαμικός κόσμος.

    Τέλος, από τον Παγανισμό και τον υλισμό πηγάζει η ασωτεία, η φιληδονία και η κατάπτωση της εποχής μας. Καλό θα είναι να μελετήσουμε τη Ορθόδοξη Διδασκαλία διότι μέσω αυτής δεν θα ανακαλύψουμε ένα χριστιανικό δόγμα αλλά μια μαρτυρία αγάπης μέσω της ζωής. Η Ορθοδοξία έχει δοκιμαστεί, έχει αμυνθεί κι έχει ταυτισθεί με τον πόνο της Ρωμηοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/21/2011 2:43 μ.μ.

    Ιmperator Constantinus, σεβαστό το δικαίωμά σου να έχεις άποψη και να την εκφράζεις. Αυτό είναι ελευθερία. Όμως το να προσπαθείς να την επιβάλεις με βρισιές (αφήνω τις ανακρίβειες και την άγνοια), αυτό είναι ανελευθερία δική σου.
    (kater)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/21/2011 6:55 μ.μ.

    Βλέπω εδώ μέσα κυκλοφορούν και γράφουν εκτός από το παπαδομάνι και τα "άγια" μοναστήρια, όλο το σόι κι όσοι βολεύονται από το χρήμα που βγαίνει με το να πουλάνε "αγάπη" στους αφελείς! Δεν φταίτε εσείς. Αυτοί που δεν ψάχνονται να ανοίξουν τα μάτια τους φταίνε! Όπως και νάχει όμως η επιστήμη σιγά σιγά θα σας ξεμπροστιάσει και την θρησκεία σας και τις αγιότητες σας, θα σας πω τι θα την κάνετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος3/22/2011 1:18 π.μ.

    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ
    youtube Kiro Grigorov:We are Slavs...
    Ειμαστε Σλοβενιοι ειπε το 1992...
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ,ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΤΙ...
    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ Μ Α Κ Ε Δ Ο Ν Ε Σ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ;;;;;;;



    ...ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος3/23/2011 6:27 μ.μ.

    Στο τέλος του λογιδρίου αυτού ο Πάγκαλος ικανοποιημένος έ@λασε ηχηρά τους συνομιλητές του και ρεύτηκε το κατσίκι που είχε κατασπαράξει την προηγουμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αριστοτέλης3/23/2011 9:07 μ.μ.

    Απόφοιτοι λυκείου μελετείστε πριν ανοίξτε την οπή που βρίσκεται κάτω απο την μύτη σας! (μιλώ για εκείνους που κομπάζουν την ανοησία τους και βάλλονται ενάντια σε κάτι που είναι τόσο σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας μας!)

    Η Ορθοδοξία είναι η Ελληνική εκδοχή του χριστιανισμού κάποιοι πραγματικά διαβασμένοι απο εδω μέσα θα καταλάβουν τι σημαίναι αυτό. Οι υπόλοιποι ας γαυγίζετε...

    Παιδάκια βρείτε κάποιο απο τα παρακάτω για αρχή και ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ.

    (Πως φαίνεται με ποιον/αν υπουργό κάποιοι έβγαλαν τον σχολείο.)


    # The Fall of Constantinople 1453 (1965)
    # The Great Church in Captivity (1968)
    # The Last Byzantine Renaissance (1970)
    # The Orthodox Churches and the Secular State (1972)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/20/2011 12:26 μ.μ.

    Διαφωνώ σε πολλά με τον Πάγκαλο. Αυτή είναι μια από τις ελάχιστες φορές που συμφωνώ. Το βυζάντιο και ο χριστιανισμός δεν έχουν καμία σχέση με την ελληνικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/20/2011 3:51 μ.μ.

    An kai o Pagkalos den einai istorikos, fainetai oti kserei kalytera istoria apo esas tous "adiavrohous". An diavasei kaneis eksoscholika vivlia, pou den einai potismena apo tin Paparigopouliki ethikistiki antilipsi tis synechisis tou ellinismou apo tin archaiotita mechri simera, tha katanoisei pragmati pws i Visantini itan mia autokratoria, opou mia elit antrwpwn kyriarchouse panw se mia seira apo laous, ellines symperilamvanomenwn. I vasiki diafora loipon me tin Othomaniki autokratoria einai oti i mia kyriarchountan apo ellinofonous othodoksous christianous kai i alli apo tourkofwnous mousoulmanous. Ki omws i Ottomaniki itan poio filelefteri kathws me to systima twn milet, epetrepe tin alliksithriskia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Anonymous: ελήφθη το μήνυμα. Τα greeklish σου είναι εύγλωττα. Έχεις διαβάσει πολλά "eksoscholika" βιβλία και μπράβο σου. Κόστισαν πολλά dollars; Ποια προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή