O Αλκιβιάδης Κωνσταντίνος Κεφαλάς αποκαλύπτει γιατί σχεδιάζεται από ΗΠΑ και Γερμανία ακόμα μία γενοκτονία των Ελλήνων και γιατί η αριστερή αντισημιτική Ευρωπαϊκή διανόηση, επηρεασμένη από τον Γερμανικό ιδεαλισμό του εθνικοσοσιαλισμού, ανοίγει τις πύλες της Ευρώπης στα ισλαμικά μεταναστευτικά κύματα. Αυτό είναι ΑΛΗΘΙΝΗ Ιστορία!
Otto Lieman von Sanders. Ο Γερμανός αξιωματικός που έβαψε τα χέρια του με αίμα Ελλήνων και αναρίθμητων χριστιανών της επικράτειας της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.
«Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη. Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ. Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη• διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον. A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω. Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον. Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω». Κ. Καβάφης
Η σιδηροδρομική γραμμή Βερολίνου-Βαγδάτης άρχισε να κατασκευάζεται το 1903 και παρά το γεγονός ότι επενδύθηκαν τεράστια Γερμανικά κεφάλαια περατώθηκε τριανταεπτά χρόνια αργότερα το 1940. Το έργο αρχικά ενέπιπτε στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, όχι μόνο για τις ανυπέρβλητες τεχνικές δυσκολίες που συνεπάγετο η κατασκευή 27 σηράγγων στην οροσειρά του Ταύρου, μήκους αρκετών χιλιομέτρων η κάθε μία, αλλά επειδή θα άλλαζε τις παγιωμένες γεωπολιτικές ισορροπίες αιώνων. Η Γερμανική πολιτική, όπως αυτή διαμορφώθηκε από τον Otto von Bismarck μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, αποσκοπούσε στην παγκόσμια κυριαρχία, που βεβαίως θα ήταν αδύνατον να πραγματοποιηθεί χωρίς την σύγκρουση με την
Ρωσία και την Βρετανική Αυτοκρατορία. Το μεγαλόπνοο σχέδιο περιλάμβανε την ενοποίηση ενός τεράστιου γεωγραφικού χώρου υπό Γερμανική κυριαρχία που εκτεινόταν κατά μήκος του γεωγραφικού άξονα Βορά-Νότου μεταξύ της Βόρειας Θάλασσας και του λιμένος της Μπάσρας στον Περσικό κόλπο και του χώρου μεταξύ του Ατλαντικού Ωκεανού και των Ρωσικών στεπών μέχρι το Βλαδιβοστόκ, στην διεύθυνση Ανατολής-Δύσης Είναι προφανές ότι το Γερμανικό στρατηγικό σχέδιο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί παρά μόνο με την ομοιογενή χύτευση των πολιτικών, οικονομικών και πολιτισμικών στοιχείων της Οθωμανικής και της Γερμανικής Αυτοκρατορίας σε ένα ομοιογενές κράμα. Η μίξη των δύο πρώτων συνιστωσών ήταν ένα σχετικά εύκολο εγχείρημα να πραγματοποιηθεί μέσω μιας σειράς πολιτικών και οικονομικών συμφωνιών, ώστε οι δυο Αυτοκρατορίες να κατορθώσουν να ενοποιηθούν ουσιαστικά σε μια. Η Τρίτη συνιστώσα όμως θα απαιτούσε την αλλαγή ιδεολογιών και στερεοτύπων παγιωμένων από την εποχή που οι Τεύτονες ιππότες αντιμετώπιζαν τους Τούρκους στα τείχη της Βιέννης.
Το παγκόσμιο πολιτικό και ιμπεριαλιστικό όραμα του Αυτοκράτορα Wilhem II (1888-1918) ακολούθησε την πολιτική του Otto von Bismarck στην Ανατολή. Το Γερμανικό όραμα εσυνοψίζετο σε δύο ιστορικές φράσεις. «Επιτυχής πολιτική είναι αυτή που περιλαμβάνει μία καλή εμπορική συμφωνία με την Ρωσία» και «η μοίρα των αδυνάμων είναι να φαγωθούν από τους δυνατούς». Η μεταγενέστερη ερωτική σχέση μεταξύ του εθνικοσοσιαλισμού και του Ισλάμ έχει τις ρίζες της στην εποχή του...
Η συνέχεια στο dimokratianews.gr
Otto Lieman von Sanders. Ο Γερμανός αξιωματικός που έβαψε τα χέρια του με αίμα Ελλήνων και αναρίθμητων χριστιανών της επικράτειας της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.
«Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη. Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ. Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη• διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον. A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω. Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον. Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω». Κ. Καβάφης
Η σιδηροδρομική γραμμή Βερολίνου-Βαγδάτης άρχισε να κατασκευάζεται το 1903 και παρά το γεγονός ότι επενδύθηκαν τεράστια Γερμανικά κεφάλαια περατώθηκε τριανταεπτά χρόνια αργότερα το 1940. Το έργο αρχικά ενέπιπτε στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, όχι μόνο για τις ανυπέρβλητες τεχνικές δυσκολίες που συνεπάγετο η κατασκευή 27 σηράγγων στην οροσειρά του Ταύρου, μήκους αρκετών χιλιομέτρων η κάθε μία, αλλά επειδή θα άλλαζε τις παγιωμένες γεωπολιτικές ισορροπίες αιώνων. Η Γερμανική πολιτική, όπως αυτή διαμορφώθηκε από τον Otto von Bismarck μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, αποσκοπούσε στην παγκόσμια κυριαρχία, που βεβαίως θα ήταν αδύνατον να πραγματοποιηθεί χωρίς την σύγκρουση με την
Ρωσία και την Βρετανική Αυτοκρατορία. Το μεγαλόπνοο σχέδιο περιλάμβανε την ενοποίηση ενός τεράστιου γεωγραφικού χώρου υπό Γερμανική κυριαρχία που εκτεινόταν κατά μήκος του γεωγραφικού άξονα Βορά-Νότου μεταξύ της Βόρειας Θάλασσας και του λιμένος της Μπάσρας στον Περσικό κόλπο και του χώρου μεταξύ του Ατλαντικού Ωκεανού και των Ρωσικών στεπών μέχρι το Βλαδιβοστόκ, στην διεύθυνση Ανατολής-Δύσης Είναι προφανές ότι το Γερμανικό στρατηγικό σχέδιο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί παρά μόνο με την ομοιογενή χύτευση των πολιτικών, οικονομικών και πολιτισμικών στοιχείων της Οθωμανικής και της Γερμανικής Αυτοκρατορίας σε ένα ομοιογενές κράμα. Η μίξη των δύο πρώτων συνιστωσών ήταν ένα σχετικά εύκολο εγχείρημα να πραγματοποιηθεί μέσω μιας σειράς πολιτικών και οικονομικών συμφωνιών, ώστε οι δυο Αυτοκρατορίες να κατορθώσουν να ενοποιηθούν ουσιαστικά σε μια. Η Τρίτη συνιστώσα όμως θα απαιτούσε την αλλαγή ιδεολογιών και στερεοτύπων παγιωμένων από την εποχή που οι Τεύτονες ιππότες αντιμετώπιζαν τους Τούρκους στα τείχη της Βιέννης.
Το παγκόσμιο πολιτικό και ιμπεριαλιστικό όραμα του Αυτοκράτορα Wilhem II (1888-1918) ακολούθησε την πολιτική του Otto von Bismarck στην Ανατολή. Το Γερμανικό όραμα εσυνοψίζετο σε δύο ιστορικές φράσεις. «Επιτυχής πολιτική είναι αυτή που περιλαμβάνει μία καλή εμπορική συμφωνία με την Ρωσία» και «η μοίρα των αδυνάμων είναι να φαγωθούν από τους δυνατούς». Η μεταγενέστερη ερωτική σχέση μεταξύ του εθνικοσοσιαλισμού και του Ισλάμ έχει τις ρίζες της στην εποχή του...
Η συνέχεια στο dimokratianews.gr
Το ίδιο φέσι με τον φοβερό Von Sanders φοράει από προχτές και η "μεγάλη φιλελεύθερη πατριωτική παράταξη"..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "Δίκτυο Ελλήνων Συντηρητικών" έβγαλε ανακοίνωση ή ακόμα ασχολείται με τις θρηνωδίες για την ανάρρηση των "άθεων" συριζαίων;;;;
Ο Φ.Κρανιδιώτης ζώστηκε τα κουμπούρια ή βαρυστομάχιασε από τη διπλή με τζατζίκι;;