Σάββατο, Μαρτίου 21, 2009

Παρεμπόριο στο Σύνταγμα: μπροστά στα ρεντίκολα της Βουλής!


Εξοργιστική σκηνή όπου καταλύεται ξανά η έννοια της έννομης τάξης, μπροστά στη Βουλή και ακριβώς δίπλα σε μια κλούβα των ΜΑΤ και παρουσία δεκάδων αστυνομικών. Οι υπαίθριοι πωλητές (100% παράνομοι και αφορολόγητοι) απλώνουν την πραμάτεια τους καταλαμβάνοντας σχεδόν όλο τον διαθέσιμο χώρο στην πλατεία Συντάγματος. Εάν δε προσπαθείς να περάσεις από δίπλα από τα πανιά με τα προϊόντα τους σε αγριοκοιτάνε διότι τους χαλάς την "βιτρίνα. Και τα νόμιμα κορόιδα πληρώνουν φόρους...

4 σχόλια:

anastas.blogspot.gr είπε...

Μπορεί να είναι ακραίο αυτό που γράφω ή σκέφτομαι, αλλά δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου βλέποντας την κατάντια της πατρίδας μου, αυτή η ασυδοσία εκ μέρους των αρχών, αυτή η αδιαφορία εκ μέρους των πολιτικών είθελα να ήξερα που αποσκοπεί,στο να μή χάσουν την καρέκλα τους? η στο να μή χάσουν τα μαύρα που παίρνουν κάτω από το τραπέζι, διότι εγώ θεωρώ τούς, πάσης φύσεως κυβερνώντες τούτη την ταλαίπωρη χώρα,αποδέκτες κλοπιμαίων,κοινώς, ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΌΧΟΥΣ. Και γιατί το λέω αυτό, παράδειγμα η τιμή της βενζίνης, όσο πιο ακριβή είναι τόσο μεγαλύτερο φόρο εισπράτει,αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.Κοιτάξτε τι γίνετε με τα super market, οι τιμές αυξήθηκαν όταν το βαρέλι το πετρέλαιο είχε σκαρφαλώσει στα ύψη, εντάξει ας πούμα ότι το καταλαβαίνω και αυτό, τώρα που η τιμή του πετρελαίου είναι χαμηλή γιατί οι τιμές αυξάνουν στα ράφια τών super market? και οι κυβερνώντες δεν κάνουν κάτι?
Μπορεί να τα γράφω μπερδεμένα αλλά η αγανάκτησή μου είναι μεγάλη. Α. Αναστάσιος

Theodore είπε...

Γιατι εισαι κοροιδο εσυ.Γι αυτο δε λαμβανουν κανενα μετρο.
Εγω ομως,που δεν ειμαι,κατεβαινω στην κεντρικη αγορα,και παιρνω πραγματα σε πολυ χαμηλοτερες τιμες απο ο,τι εσυ παιρνεις απο το σουπερ μαρκετ.
Αν το εκανες κι εσυ,θα ριχνανε τις τιμες μονοι τους οι μεγαλομπακαληδες.
Πληρωνε λοιπον σαν κοροιδο τωρα,και μη μιλας.

anastas.blogspot.gr είπε...

Αν απ΄οτι έγραψα κατάλαβες οτι είμαι κορόιδο, και οτι ψωνίζω , με τον τρόπο που έβγαλες το συμπέρασμα, απο τα μεγάλα Super Market,τότε συγχαρητήρια για τον τρόπο σκέψης σου.
Υ.Γ Αλήθεια επί τη ευκαιρία, που πουλάνε φτηνή βενζίνη στην κεντρική αγορά ?????????????????

Παναγιώτης Λιάκος είπε...

Ειρήνη υμίν. Δεν θέλω ου!