Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

ΡΟΥΑ ΜΑΤ!!!













Δάσκαλοι, καθηγητές.
Θέλουν 1400 ευρώ για να φτάσουν τουλάχιστον το κατώτατο όριο φτώχειας.
Πόσα λεφτά να λείπουν άραγε (σε ουκ ολίγους εξ αυτών) για να ξεπεράσουν το κατώτατο όριο της πνευματικής ένδειας που τους μαστίζει εδώ και δεκαετίες; Πόσα χρήματα τους χρειάζονται για να μάθουν το αντικείμενό τους, για να σταματήσουν τα άνευ αποδείξεως ιδιαίτερα, για να αγαπήσουν τους μαθητές; Πόσα ευρώ μπορούν να τους αφαιρέσουν τις κομματικές τσίμπλες από τα μάτια τους; Πόσα ευρώ χρειάζονται για να διαβάσουν έστω και ένα βιβλίο «εκτός ύλης» για να διευρύνουν τους ορίζοντές τους; Πόσα ευρώ χρειάζονται για να διαπλάθουν σκεπτόμενους ανθρώπους κι όχι παπαγαλάκια που θα αγωνίζονται να «πιάσουν» το δεκάρι (με άριστα το 20);
Να μας πουν νούμερα μια και έχουν στρατηγική θέση στην σκακιέρα της κοινωνίας.
Τόσο στρατηγική που πάμπολλοι μαθητές θα ήθελα να να βρεθούν στη θέση των ΜΑΤ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΥΛΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΤΣΙ. ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΙΣΩ. ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΥΖΥΓΟ ΔΑΣΚΑΛΟ, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΦΕΤΟΣ ΕΓΙΝΑΝ 7 ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ (ΑΠΟ 9 ΕΩΣ 14) ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΣΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ. ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΚΡΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΑΠΕΡΓΙΩΝ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΣΤΕΡΟΥΜΑΣΤΕ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ, ΤΑ 1400 ΕΥΡΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

Adiavroxoi είπε...

Αγαπητή φίλη,
ευχαριστούμε, πρώτα (και πάνω) απ' όλα για την ευγένεια του μηνύματός σου - παρόλο που έχεις προσωπική εμπλοκή με το ζήτημα.

Το γεγονός πως ο σύζυγός σου αποτελεί εξαίρεση, σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί τον κανόνα.
Εναν κανόνα με μαθητές που αποτυγχάνουν στις εξετάσεις, βλέπουν το σχολείο σαν φυλακή και λιώνουν στα φροντιστήρια, τα οποία υποτίθεται πως η «δωρεάν» δημόσια Παιδεία θα καθιστούσε άχρηστα.
Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο αποτυγχάνουν τα παιδιά;
Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο τα παιδιά έχουν περιορισμένο λεξιλόγιο;
Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο χρειάζονται τα φροντιστήρια;
Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο μας κυβερνούν άνθρωποι που σπούδασαν στα ιδιωτικά σχολεία και τα πανεπιστήμια του εξωτερικού;

ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ

Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο σε κάθε λήξη της σχολικής περιόδου τα παιδιά καίνε τα βιβλία τους;
Εχεις σκεφτεί ποτέ πως η Παιδεία η... «ελληνική» είχε αποτύχει από τη στιγμή που ο πρώτος μαθητής έκαψε το πρώτο βιβλίο;

Με αγάπη και εκτίμηση,

ΟΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΙ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΓΚΙΑ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΓΕΛΩΜΑ. ΡΩΤΗΣΑ ΠΕΡΙΣΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ (ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΥΓΕΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ: ΟΛΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ 99% ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ.
ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΠΡΙΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΕΡΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ?
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ.
ΟΧΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ, ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ, ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ, ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ.

ΦΙΛΑΚΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΠΛΑ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ, ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ.
ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΩΣΤΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΞΙΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΣΦΗΜΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΑΣ.
ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΜΩΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΣΤΙΛΙΤΕΥΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΣΑΘΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Adiavroxoi είπε...

Αγαπητοί φίλοι που υπερασπίζεστε με αξιοθαύμαστη αισιοδοξία την εδώ και χρόνια πολλά... αποδημήσασα Παιδεία του κράτους μας:
Μακάρι, εμείς οι επιφανειακοί, οι πρόχειροι και κακόπιστοι θηρευτές της ακροαματικότητας να έχουμε λάθος.
Μακάρι οι απόψεις μας να είναι σαθρές.
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας δίνετε αξία ανοίγοντας διάλογο μαζί μας.
Είθε το πρόβλημα στην Παιδεία να είναι οι συκοφάντες Αδιάβροχοι και η λύση του να είναι οι εκπαιδευτικοί και οι υπουργοί μας.
Είθε επίσης οι υπερασπιζόμενοι την σημερινή κατάσταση της Παιδείας και τους πρωταγωνιστές του δράματος να ξεκινήσουν να κάνουν λιγότερα ορθογραφικά λάθη και να αποφεύγουν τα κεφαλαία στα μηνύματά τους - μια και στο διαδίκτυο θεωρείται ολίγον αγενές.
Με αληθινή εκτίμηση,

ΟΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΙ

χίλια χρόνια κι άλλα τόσα είπε...

σε μία ερώτηση θα απαντήσω αγαπητά κωθώνια

απλώς για να καταδείξω την ανικανότητα σας να σκεφτείτε για τα σοβαρά ζητήματα με τρόπο διαφορετικό από τον μικροαστικό δημοσιογραφικό

σε αυτήν εδώ:

Αν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους για ποιο λόγο χρειάζονται τα φροντιστήρια;

Επειδή το ελληνικό σχολείο είναι ένα κακό σχολείο.

Οι καθηγητές που διδάσκουν στα σχολεία δεν είναι περισσότερο άπειροι στη ζωή από οποιονδήποτε παριστάνει το φωστήρα επειδή τέλειωσε ένα ΑΕΙ ή μία "σχολή δημοσιογραφίας".

TOPOGRAFOI είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ BLOG ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ . ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΜΟΙΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΕ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ( ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ) ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ .ΔΕΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ 14 ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΜΟΛΙΣ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ,ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΗΝ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ . ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ 150 ΧΛΜ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΛΑ ΡΟΔΙΝΑ .ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ .ΤΟ ΜΑΚΕΤΟ SOUPER ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ CD
ΜΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Ειναι γεγονος, οτι η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση.(Οχι ακριβως στη μεση).
Εχω ζησει το Σχολειο για 35 χρονια, και ξερω απο μεσα τι γινεται περιπου.
Καποιοι δουλευουν ευσυνειδητα, και καποιοι αλλοι, ειναι απλως Δημ. Υπαλληλοι.
Τωρα ποσοι ειναι οι μεν, και ποσοι οι δε, αυτο "παιζει" αναλογα με το Σχολειο και την εποχη.
Εκεινο που ειναι απαραδεκτο, ειναι οτι δεν υπαρχει Επιθεωρητης, αλλα και οτι δεν τον θελουν. Αυτο και μονο, ακυρωνει ολα τους τα επιχειρηματα.
Αν αξιζουν, να γινει η αξιολογηση τους και μετα τα λεμε.
Οσον αφορα τα λεφτα, ειναι γεγονος οτι οταν μπηκαν με χιλια ζορια, ξερανε πολυ καλα ποσα θα περνανε.Δεν τους ηλθε ξαφνικο.
Και αμα δεν τους φυανουν, δεν εχουν παρα να πανε στην αλλη δουλεια που τους περιμενει αμεσως, για να παρουν τα χοντρα λεφτα, τα οποια κατα τους συνδικαλιστες τους δικαουνται.
Δεν εχουν ιδεα τι παει να πει ιδιωτικος τομεας. Σφιξιμο του @ωλου καργα.Εχουν τη μονιμη θεσουλα τους και γκρινιαζουν δυνεχεια.Και επειδη παντρευονται συνηθως μεταξυ τους, τα λεφτα για το ζευγαρι, δεν ειναι καθολου ευκαταφρονητα.
Και σταθερα.
Αιδως Αργειοι.
Θ.Π.
ΥΓ1. Και ας συχωρανε τον πατερα των Αλβανων, που κανουν πολλα παιδακια. Γιατι αν βασιζοντουσαν στα Ελληνακα, θα ειχαν κλεισει τα Σχολεια απο ελλειψη μαθητων.Και αυτοι θα ειχαν βρεθει στο δρομο. Γιατι ο φιλος παραπανω, που λεει κατι για μονιμοτητα, δεν υπαρχει τετοια οπως την εννοει αυτος. Μονομοτητα της θεσεως υπαρχει, οχι του υπαλληλου. Αν δηλ. καταργηθει η θεση, (απο ελλειψη μαθητων πχ,) τοτε απολυεται και ο υπαλληλος που την κατεχει
Μονο οι Δικαστες ειναι ΙΣΟΒΙΟΙ.
ΥΓ2. Και τι θα γινει με κεινο το μπουκαλακι το κρασι? Πιασανε τα κρυα!

DeSaad είπε...

Γεια σας Αδιάβροχοι, θα διαφωνήσω με τη θέση σας στο ζήτημα της παιδείας.
Ως πρόσφατος μαθητής μπορώ κάλλιστα να πω ότι το μεγαλύτερο βάρος στην αμάθεια πέφτει στους μαθητές και την οικογένεια τους. Είναι αλήθεια, υπάρχουν αρκετοί καθηγητές καθίκια, όχι μόνο στουρνάρια (η ιστορικού μου πήγε να μας μάθει ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι ακολουθούσαν την τακτική "Διοίκη Και Βασίλευε" - ωϊμέ), αλλά οι περισσότεροι νέοι καθηγητές πραγματικά προσπαθούν να μας μάθουν.

Τι τους εμποδίζει; Δεν είναι η κάκιστη επιβολή ημιτελούς και ξεπερασμένης ύλης; Η γραμμή του στυλ "Αυτό θα τους μαθαίνεις αλλιώς ούρτ"; Ναι μεν είναι αυτά αλλά είναι και η τεμπελιά και ανευθυνότητα των μαθητών, σε συνδιασμό με την παντελή απώλεια εξωσχολικής παιδείας. Προσωπικά αν και θεωρούμαι πανέξυπνος στο σχολείο πέρναγα κούτσα κούτσα, επειδή
α) είχα μετά βίας περάσει τη προηγούμενη τάξη και δε θυμόμουν τίποτα από τις προηγούμενες χρονιές: άρα μηδέν υποδομή για τις επόμενες.
β) δεν. με. ενδιέφεραν. τα. μαθήματα. που. παρακολουθούσα. τέλος. Περισσότερο με ενδιέφεραν ταινίες, βιντεοπαιχνίδια, κόμικς και μουσική (γι'αυτό και σπούδασα και κάτι αντίστοιχο και μαμάω τώρα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) και τα βιβλία τα είχα μόνο για να ζωγραφίζω πάνω τους.

Ο δάσκαλος και ο καθηγητής υπό αυτές τις συνθήκες ΔΕΝ μπορεί να διδάξει. Και ξέρετε κάτι; Όταν πληρώνεται τρείς κι εξήντα και σκέφτεται πως θα αναθρέψει τα παιδιά του το δασκαλιλίκι μέσα του υποβιβάζεται ακόμα περισσότερο.
Υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές κομματόσκυλα; ΒΕΒΑΙΩΣ. Αργόσχολοι; ΒΕΒΑΙΩΣ. Αλλά όπως μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, έτσι και εδώ από μία στάση που μπορεί εν μέρει να εξυπηρετεί και άλλα συμφέροντα μπορεί να ωφεληθούν και κάποιοι που το αξίζουν. Ας πληρωθούν λοιπόν, δεν είναι λες και όλοι οι υπόλοιποι του δημοσίου ψωμολυσσάνε, πρώτοι πρώτοι οι 300 (θα γίνει και ωραία ταινία σε κανα τετράμηνο) τα τρώνε και πρώτοι πρώτοι έπειτα κλαίγονται ότι δε μπορούν να δώσουν δεκάρα σε κανέναν άλλον;
Σόρρυ για το μπουρδούκλωμα αλλά νυστάζω.