Δευτέρα, Μαΐου 27, 2013

Έγγραφο «βόμβα» από Ρεπούση (ΔΗΜΑΡ) σε ΣΥΡΙΖΑ!


Ένα έγγραφο που ανατρέπει τα δεδομένα στη συζήτηση για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, αποκαλύπτει το Real.gr. Πρόκειται για επιστολή της βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Ρεπούση προς την Επιτροπή Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ.

Η κυρία Ρεπούση ζητεί από την αντιπολίτευση να... αντιδράσει, προκειμένου να μην περάσουν στο νομοσχέδιο όσα έχει αποφασίσει, ως Γενοκτονίες η Ελληνική Βουλή, δηλαδή της Μικράς Ασίας και των Ποντίων!

Είναι χαρακτηριστικό ότι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ καλεί την Επιτροπή Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ να παρακινήσει «συναδέλφους, πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφους» να μην «περάσει» η -όπως τη χαρακτηρίζει- «προβληματική διάταξη που ποινικοποιεί την άρνηση των γενοκτονιών και των εγκλημάτων πολέμου»!

Από το Real.gr


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Μόλις μίλησα με το γραφείο της Ρεπούση. Μου είπαν κατά λέξη: "Δεν ισχύει η είδηση. Δώστε μας email να σας στείλουμε την ανακοίνωσή της". Ελπίζω να την λάβω και να μην είναι στα τουρκικά. 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2: Και μου έπεμψε η Ρεπούση το κάτωθι: "Στηρίζω όπως έχω δηλώσει δημόσια την πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης για το νέο αντιρατσιστικό νόμο και δεν έχω επιφυλάξεις για καμία από τις διατάξεις του. Οι οποιεσδήποτε επιφυλάξεις έχουν εκφραστεί από εμένα και άλλους ιστορικούς αφορούν την ποινικοποίηση της μνήμης και δεν συμπεριλαμβάνονται στο συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Περιττό είναι ίσως να πω ότι δεν έχω απευθύνει καμία σχετική επιστολή στην Επιτροπή Δικαιωμάτων ή σε άλλη επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: