Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008

Άγχη με βάρος σαν μενίρ; Άει σιχτίρ, Bomber!


Δύσκολη μέρα. Έσκασα από το άγχος. Πολλά και διάφορα, μην την ψάχνετε. Διό και καβάλησα το φαντασιακό μου Iron Horse. Αυτόματος πιλότος μου ο Lemmy Kilmister. Έβαλα ένα ουισκάκι και χαιρετίσματα. Ας τους DVDόπληκτους, τις υποχρεώσεις και τα ρημαδοστρές να κουρεύονται.
Τα λέμε.

ΥΓ: Δυο ποτηράκια τα 'πια στην καλή θύμηση δυο κολλητών μου που μου λείπουν, του Νίκου (Flesh) Τάγκαλου και του Κώστα Φωττάκη που 'ναι κάπου εκεί ψηλά κι εύχομαι οι άρπες που ακούν να 'χουν μπόλικη παραμόρφωση και να επιτρέπεται στις ουράνιες μονές η ακρόαση του Deathcrush.

1 σχόλιο:

Pastaflora είπε...

Αγαπημένο μου τραγούδι από την παλιοπαρέα του Λέμι το Ace of Spades. Ακόμα ψάχνω κάποιο μαγαζί στην Αθήνα που να μπορεί κανείς να κάνει χεντμπάγκινγκ... καμιά ιδέα κανείς;