Τρίτη, Νοεμβρίου 19, 2013

Όχι Τσακ μόνο Νότης!

Σκηνή από την ταινία «Το βιολί» του Φρανσίσκο Βάργκας. Άσχετη με το θέμα αλλά μπήκε επίτηδες κάτι ξεκάρφωτο για να μην θίξει τον κ. Μηταράκη.

Προσοχή: οι λέξεις που ακολουθούν δεν είναι γεννήματα της φαντασίας ημών αλλά αποτελούν ανεκτίμητες πέρλες στο βαρύτιμο κολιέ του δικαστικού ρεπορτάζ. Είναι αποσπάσματα από την αγωγή που υπέβαλε εναντίον της «δημοκρατίας» όπου ζητάει ως αποζημίωση το... συμβολικό ποσόν των 500.000 ευρώ διότι η εφημερίδα μας τον έθιξε. Διαβάστε πώς μπορεί να θιχτεί ένας υφυπουργός: «Ξεκίνησαν να με αποκαλούν 'Τσακ Νότη'. Συνέχισαν λέγοντας περιπαικτικά ότι δήθεν κάθισα ακόμη και στο θρόνο του Δεσπότη, ότι είμαι αλαζόνας, ... δήθεν ατρόμητος, αλλά και... γίγαντας.  Αργότερα εμπλούτισαν τα περιπαικτικά σχόλια με προδήλως ψευδείς κατηγορίες, ότι δήθεν καταξοδεύω δημόσιο χρήμα, ότι κλείνω εφημερίδες γιατί έτσι θέλω, ότι επιδοτώ φανταστικούς εργαζομένους και ότι προετοιμάζω έργα με ασύλληπτα οικονομικά μεγέθη. Δεν σταμάτησαν ποτέ να επιχειρούν τη γελοιοποίησή μου, με σχόλια του τύπου ότι έχω φαεινές ιδέες, η χώρα κοιμάται ήσυχα μαζί μου, χτίζω παλάτια με τα λόγια, είμαι αντιπαραγωγικός, έχω εκθέσει τον πρωθυπουργό και είμαι ένας εκ των πλέον αποτυχημένων υπουργών που έχω διασύρει το όνομα της χώρας. Τέλος, κατέληξαν να αναφέρουν ότι μοιάζω με... σερβιτόρο». 

Και υφυπουργός και Ανάπτυξη...

Το ρεσιτάλ δικανικής και πολιτικής ευστοχίας του κ. Μηταράκη συνεχίζεται ως ακολούθως: «Στις 7 Απριλίου 2012 με αποκαλούν ειρωνικά 'ο γίγαντας Τσακ Νότης Μηταράκης', παραπέμποντας εμμέσως στον ηθοποιό Τσακ Νόρις... Στις 6 Σεπτεμβρίου 2012 με αποκαλούν πάλι 'Τσακ Νότης' με προφανή σκοπό να με μειώσουν... Στις 13 Ιανουαρίου 2013 με αποκαλούν έτι μία φορά 'Τσακ Νότη', καταγράφοντας το ενδεχόμενο επικείμενης 'υπουργοποίησής μου ως... έκπληξη', εννοώντας προφανώς δυσάρεστη για τους ίδιους και το περιβάλλον τους.... Στις 21 Φεβρουαρίου 2013 με αποκαλούν Τσακ Νότη και επιχειρούν να πλήξουν την τιμή και την υπόληψή μου».
Λοιπόν, σε περίπτωση που δεν έχετε αντιληφθεί πλήρως τι συμβαίνει ή είσαστε άρτι επαναπατρισθείς από τον πλανήτη Άρη, ανακεφαλαιώνουμε και επισημαίνουμε: Ο κ. Νότης Μηταράκης είναι υφυπουργός. Υφυπουργεύει στην Ανάπτυξη. Η χώρα με την «Ανάπτυξη» λέγεται Ελλάς. Η κυβέρνηση που βρίσκεται στο Ελλάντα σώζει το Γιουνανιστάν. Η «δημοκρατία» προσέβαλε τον κ. Μηταράκη, που μεριμνά με την Ανάπτυξη (έχοντας να επιδείξει λαμπρά αποτελέσματα) και ο κ. Μηταράκης (που δεν τυγχάνει «Τσακ» αλλά είναι Νότης) ζητάει μόλις μισό εκατομμύριο ευρώ. Η ζωή είναι ωραία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: