Κυριακή, Νοεμβρίου 22, 2015

Γενέθλιος ημέρα αναγεννήσεως

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους τους εξαιρετικούς φίλους που θυμήθηκαν τον συμπληρωθέντα ενιαυτό της επίγειας διαδρομής της ημετέρας ταπεινότητας.
Με συγκινήσατε και μου χαρίσατε την ευωχία από το νάμα της θύμησης και της εκτίμησής σας.
Εγώ με την σειρά μου θέλω να ευχαριστήσω τον Μεγαλοδύναμο για την εξαίσια ημέρα που μου χάρισε και για το αποκαλυφθέν μυστήριο που
ηκροάσθην ακριβώς στο σημείο της φωτογραφίας.
Η σημερινή γιορτή ήταν μια ευκαιρία για πέρασμα σε υψηλότερη συνειδησιακή και υπαρκτική συχνότητα. Ελπίζω και εύχομαι να την αξιοποιήσω.
Επίσης ευχαριστώ από καρδιάς τον Ευάγγελο Μπεξή και την Ελένη Κουλιζάκη για την συντροφία στο πέρασμα.
Να είστε όλοι καλύτερα από εμένα. Να σκέπτεσθε, να σέβεστε, να αγαπάτε και να υπάρχετε ενσυνειδήτως στην θεοβάδιστη πατρίδα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: