Παρασκευή, Απριλίου 10, 2015

Οι εχθροί των εθνών

To κείμενο που ακολουθεί, είναι του Αλκιβιάδη Κωνσταντίνου Κεφαλά, Διευθυντή Ερευνών στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, και αποτελεί μια συγκλονιστική ανάλυση της μεθοδολογίας των εθνοκτονιών που διαπράττουν οι ληστρικές ελίτ της Νέας Τάξης. Διαβάστε το!


«Φυσικά και είμαστε όλοι ίσοι απέναντι του νόμου. Απαγορεύεται το ίδιο, τόσο στους πλούσιους όσο και στους φτωχούς να κοιμούνται κάτω από τις γέφυρες, να ζητιανεύουν και να κλέβουν ψωμί» Anatole France.

Είναι κοινή η πεποίθηση ότι το κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό, οικονομικό και πνευματικό τέλμα στο οποίο όλο και βαθύτερα ποντίζεται η Ελλάδα είναι πολύ πιο σκοτεινό, βαθύ και βορβορώδες από ότι αρχικά εκτιμάτο, ώστε να θεωρείται ουτοπία η οποιαδήποτε κατάσταση επαναφοράς στο αρχικό σημείο εκκίνησης. Όμως, παρά την συνεχή, λεπτομερή και διεξοδική δημόσια συζήτηση των αποτελεσμάτων της οικονομικής καταστροφής, απουσιάζει από τον δημόσιο λόγο η έκθεση των πραγματικών αίτιων του ολέθρου. Θα μπορούσε λοιπόν να θεωρηθεί, ότι η απόκρυψη της αλήθειας είναι δολίως και συνειδητώς επιβαλλόμενη στην κοινή συνείδηση από κάποια “αόρατο αρχή”, διαφορετικά, η μόνη εναλλακτική περίπτωση δεν μπορεί παρά να είναι το αποτέλεσμα κάποιας μυστηριώδους καθολικής απονεύρωσης και εξασθένισης των πνευματικών αντανακλαστικών του έθνους. Οι έντιμες απαντήσεις θα μπορούσαν να φωτίσουν τις σκοτεινές πτυχές της μη αναστρέψιμης κατάστασης, παρά το γεγονός ότι ο κοινός νους έχει μια κάποια θολή και συγκεχυμένη αντίληψη των αιτίων.
Γιατί λοιπόν αποτυγχάνουν τα Έθνη; Την απάντηση στο διαχρονικό και ταυτόχρονα επίκαιρο ερώτημα δίνουν οι
καθηγητές του πανεπιστημίου του Harvard Darin Acemoglou και James Robinson μέσα από το βιβλίο τους [1], οπού με αφοπλιστική επιστημονική μεθοδολογία επιστρατεύονται ιστορικά και κοινωνικά επιχειρήματα που τεκμηριώνουν την άποψη ότι "τα έθνη αποτυγχάνουν επειδή οι πολιτικές και οικονομικές ελίτ μιας χώρας με συνειδητά προωθούν και επιβάλλουν εκείνα τα νομοθετικά πλαίσια και κανόνες, που σκοπό έχουν να κατευθύνουν το σύνολο του πλούτου μιας χώρας στους προσωπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς τους, οδηγώντας έτσι τα έθνη σε μια συνεχή και αέναη πνευματική, ψυχολογική και υλική εξαθλίωση μέσω της δήμευσης των ιδιωτικών περιουσιών και την απαξίωση της εργασίας". Αν δεχθούμε τις απόψεις των δυο διακεκριμένων καθηγητών, θα πρέπει αμέσως να ταυτοποιήσουμε τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους οι πολιτικές και οικονομικές ελίτ νομοθετούν με σκοπό την καταλήστευση του λαού. Προφανώς, η ανισοκατανομή και η λεηλασία του εθνικού πλούτου πραγματοποιείται σε υπερθετικό βαθμό στις χώρες εκείνες όπου οι ανθούσες εγκληματικές οικονομικές και πολιτικές ελίτ έχουν μετατρέψει την ζωή των πολιτών σε μια καθημερινή διαδικασία παιχνιδιού με την εξαθλίωση και τον θάνατο. Οι άνθρωποι αυτοκτονούν, οι οικογένειες διαλύονται, οι νέοι ενθαρρύνονται να μεταναστεύσουν μαζικά, ώστε να μην υπάρξει κοινωνική έκρηξη που θα απειλήσει την ύπαρξη τους, η ανεργία του πληθυσμού θεωρείται ευλογία και μέσον για την οικονομική ανάπτυξη άλλων χωρών και περιοχών του πλανήτη. Εκφράζουν π.χ. την ανησυχία τους οι εγχώριες ελίτ στην πιθανή κατάρρευση της Ευρωζώνης, ενώ η εξαφάνιση των συλλογικών κοινωνικών, πολιτισμικών αξίων και χαρακτηριστικών του λαού παρουσιάζεται ως «προοδευτικός εκδημοκρατισμός της κοινωνίας».
Το πρώτο ερώτημα που θα θέταμε σχετίζεται με τα κοινωνικά και ιδεολογικά χαρακτηριστικά των νεοφιλελεύθερων οικονομικών προμαχώνων της παγκοσμιοποίησης. Τα χαρακτηριστικά των εγκληματικών αυτών συμμοριών είναι σε όλη την υφήλιο τα ίδια, με την μόνη διαφορά, σε σχέση με το φεουδαρχικό παρελθόν τους, ότι σήμερα, στο πεδίο της τελικής μάχης ενάντια στις κοινωνίες, εφαρμόζουν τις πλέον εξελιγμένες επιστημονικές μεθόδους κοινωνικής μηχανικής, που διαιωνίζει τον έλεγχο της απάθειας των μαζών στην εξαθλίωση και τον εξανδραποδισμό. Οι πολίτες πλέον αδυνατούν να αντιληφθούν την μαζική σαπωνοποίηση τους στους θαλάμους αερίων της νέας τάξης πραγμάτων. Η μεθοδολογία της καταλήστευσης των εθνών πραγματοποιείται με την βοήθεια τριών κεντρικών «μηχανισμών εξαΰλωσης» ψυχών και ιδεολογιών αντίστασης.
Ο πρώτος μηχανισμός επιτελεί το έργον της σύνθλιψης της ατομικότητας, που εξαφανίζει την προσωπική ιδιαιτερότητα της δημιουργίας και της σκέψης. Ο μηχανισμός έχει ως κύρια λειτουργία την συνειδητή παροχή...

Η συνέχεια του κειμένου στην ιστοσελίδα της εφημερίδας "δημοκρατία"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι Έλληνες είναι σκυλιά, λένε είπε ο Μεσσίας!


Μαυρη Τετάρτη:

Οι Έλληνες είναι σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.

ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒPΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ.

Μαυρη Τετάρτη «Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)

• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)

• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε• πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)

• «Ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρίοις» (Απόσπασμα από το «κατά Ματθαίον», ιε’, 21-28.) Το κυναρίοις (σκυλιά) αναφέρεται στους Έλληνες. Πρόκειται για μία καταπληκτική ιστορία, που περιγράφεται κι από τον Μάρκο (ζ΄, 25-30) κι αφορά στη θεραπεία της κόρης μιας «Ελληνίδος, Συροφοίνισσας το γένος•» (Μαρκ. ζ΄, 26). [Εδώ θέλει αρκετή προσοχή, γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για Ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζεται το «Ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις», οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο, χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.]
Η γυναίκα αυτή λοιπόν έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ’ εξοχήν ως θεραπευτής. Ποια ήταν όμως η αντίδραση του Ιησού; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την, γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: “Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά”.» (Ματθ. ιε΄,26 και Μαρκ. ζ΄, 27-28.)
«Ναι, Κύριε», του απάντησε τότε η γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός, και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη». Η συμπεριφορά του «Υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους Έλληνες σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.
Πέραν αυτού όμως μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα.
Η πρώτη αντίδραση του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη», στον όποιο συνομολογούν, πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, είτε γυναίκα, είτε ελεύθερος, είτε δούλος.
Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματος τους, επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος η αλλόθρησκος.
Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις.
Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται, αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά περιορισμένη σε ποσότητα, και όταν παρείχε μερικά «ψίχουλα» σε κάποιον αλλόφυλο, αυτό σήμαινε, ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»;

ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Παραποείτε ή τουλάχιστον αγνοείτε κυρία Σαλονικίδου τά λόγια τού Iησού Xριστού εν τώ προκειμένω.