Κάτσε να δω καλύτερα. Το σήμα του διαόλου κάνει για να μου τραβήξει την προσοχή. Κάτι θα πουλάει; Μπας είναι ομόλογα; Δομημένα; Σοδομημένα; Φεσωμένα του… κερατά; Τι κάνει τούτος δα ο βουρβούλακας Χριστούλη μου; Δεν μπορεί, βαλτός είναι...
Ουπς! Κι άλλοι στο κόλπο. Χέρια πολλά και χέρια ψηλά. Σίγουρα είναι διαφήμιση. Αν ξέρεις έστω και ολίγους... δημιουργούς, καταλαβαίνεις με τη μία το υποπροϊόν τους. Ο διάολος έχει πέραση στους διαφημιστές, τους μαρκετινίστες κι άλλους του Ξαποδώ. Τέντα τα χέρια και δοξάζουν τον εργοδότη τους. Και δώστου κερατάκια, βίρα και μάινα δόξα εκεί που ψόγος και καταφρόνια πρέπει.
Μα ποιος είναι ο ντελάλης του πεσμένου άγγελου; Αγγελιαφόρος είναι (κακών) μηνυμάτων, MMS και άλλων τινών. Ααααχχχ υποκρισία παλουκάρια μου. Με το παραμικρό ξεσηκώνονται ηθικολόγοι αλήτες και ρουφιάνοι δημοσιογράφοι για να κατακεραυνώσουν τα φαινόμενα σατανισμού κι εωσφορολατρείας. Τώρα όμως η SONY ERICSSON μας έριξον μπόλικο παραδάκι διαφήμιση και θα κάνουμε τουμπέκα. Κι η ιεραρχία της Εκκλησίας τουμπέκα – μάλλον δεν θα βλέπουνε Τιβί οι παππούληδες.
Πόσο περισσότερο να μας έριξον για να φρίξον με τα άλαλα και τα μπάλαλα του βδελύγματος της ερημώσεως;
ΥΓ: Η διαφήμιση τσιγάρων έχει απαγορευτεί στην τηλεόραση. Κάνει κακό. Η Εκκλησία είναι αντικείμενο χλευασμού στην τηλεόραση. Είναι αναχρονιστική. Ο διάολος επιτρέπεται. Φέρνει λεφτά...
1 σχόλιο:
Ό,τι φέρνει λεφτά καλό είναι.
Δημοσίευση σχολίου