Πέμπτη, Δεκεμβρίου 31, 2020

2020 σὲ εὐχαριστῶ


Δὲν εἶμαι σὲ θέσἡ νὰ μιλήσω γιὰ λογαριασμὸ τῶν ἄλλων. Οὔτε τώρα μπορῶ νὰ τὸ κάνω οὔτε στὸ μέλλον θὰ δύναμαι. Ὅσα φέρει ἕκαστος ἐντὸς του εἶναι γνωστὰ μόνο σ’ ἐκεῖνον. Μιλῶ γιὰ τὸν ἑαυτὸ μου.

Ἦταν μία ὡραία χρονιά. Δὲν ἔχω παράπονο. Ἦρθε κουβαλώντας μαζὶ της ἕναν ἀέρα ἀβεβαιότητας, ἀσάφειας, ἀοριστίας καὶ φεύγει, ἀφήνοντας ὅλα αὐτὰ πίσω ἀλλὰ καὶ ἀρκετὰ δῶρα. 

Τὸ βασικότερο δῶρο ποὺ ἄφησε τὸ 2020 εἶναι ἡ ἐπιβίωση. Ὅποιος ζεῖ καὶ ἔχει ὑγεία, διαθέτει μία ἐξαιρετικὴ βάση συζήτησης… Μόνο οἱ νεκροὶ ἔχουν δεῖ τὸ τέλος τοῦ πολέμου, ὅπως σοφὰ ἀναφέρει τὸ ἀπόφθεγμα. Ἐπιβιώνω ἀκόμα, ἐλπίζω, καὶ ἔχω δεῖ μερικὲς προσδοκίες μου νὰ ὑλοποιοῦνται καὶ πολλὲς νὰ διαψεύδονται - καὶ γι’ αὐτὲς δὲν μπορῶ νὰ κατηγορήσω κάποιον. Γιὰ ὅλα ἐμένα μέμφομαι, ὅλα τὰ περιμένω ἀπὸ ἐμένα, μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ.

Τὸ περιβάλλον γύρω μου εἶναι μεγάλο κομμάτι ἀπὸ τὴν ὀμορφιὰ τοῦ κτιστοῦ κόσμου ἀλλὰ καὶ μεγάλο

Κυριακή, Δεκεμβρίου 27, 2020

Αὐξήσεις στοὺς δασκάλους τώρα!

 Ὁ Βέγγος, ὡς σεβαστικὸς μαθητὴς ἀσπάζεται τὴν χεῖρα τοῦ καθηγητοῦ πρακτορολογίας (ΓιῶργοςΡόης) στὴν ταινία «Θού-Βοὺ Φαλακρὸς Πράκτωρ. Ἐπιχείρησις: Γῆς Μαδιὰμ» (παραγωγή τοῦ 1969). 


Ὁ κορωνοϊὸς καὶ ἡ τηλεκπαίδευση τῶν μαθητῶν εἶχαν κι ἕνα καλὸ: μάθαμε τὶ τραβοῦν καθημερινὰ οἱ εκπαιδευτικοί…

Ὁ Θανάσης Βέγγος στὴν ταινία «Θὰ σὲ κάνω βασίλισσα» (παραγωγὴ τοῦ 1964) ἐνσαρκώνει τὸν ρόλο τοῦ Ἀντώνη Τσιλιβίκη, ὁ ὁποῖος εἶναι παθολογικὰ τσιγκούνης. Θέλοντας νὰ πληρώσει μόλις 6 δραχμὲς σὲ ἕναν μεταφορέα (τὸν ἐνσαρκώνει ὁ Γιῶργος Τζιφός) τοῦ λέει ὅτι 6 δραχμὲς γιὰ δουλειὰ ἡμιώρου εἶναι «μία χαρά». Μάλιστα, ὑπολογίζει πόσο ἀθροίζεται ἕνα ἑξάδραχμο ἀνὰ ἡμίωρο, ἀνὰ ὀκτάωρο, σὲ μηνιαία βάση καὶ λέει τὰ ἑξῆς:

«2.880! 2.880 δραχμὲς παίρνει ἕνας γυμνασιάρχης, ποὺ ἔχει καὶ 400 αρκουδόμαγκες ποὺ τὸν

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 25, 2020

Χρόνια πολλά! Ὑγεία, τύχη, φώτιση Κυρίου καὶ ἀγάπη σὲ ὅλες καὶ ὅλους



Κομμουνισμός: Ο «Διάβολος» στην Ιστορία

 


Ο Ιερέας Σκηνοθέτης πατήρ Πέτρος Μινώπετρος αποκαλύπτει στην ομιλία του την Δολοφονική Μαρξιστική Ιδεολογία, την Γενοκτονία και τα Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας του Κομμουνισμού, όπως τεκμηριώνονται με μαθηματική ακρίβεια από την Λογοτεχνία, το Μαρτύριο και την Μαρτυρία του Αλεξάντερ Σολζενίτσιν.


Αλεξάντερ Σολζενίτσιν

Γέννηση 11 Οκτωβρίου 1918

Νόμπελ Λογοτεχνίας 8 Οκτωβρίου 1970

Θάνατος 3 Αυγούστου 2008

 Ο πατήρ Πέτρος Μινώπετρος αναφέρεται στα δομικά στοιχεία, στον πυρήνα του Κομμουνιστικού Ολοκληρωτισμού, σε γεγονότα, καταστάσεις και τα αίτια που προσδιόρισαν την επιτυχία του πραξικοπήματος των Μπολσεβίκων τον Οκτώβριο του 1917, των ανάλογων πραξικοπημάτων της Αριστεράς σε όλη την γη και συνέβαλαν στην κατάληψη της Εξουσίας, την επιβολή και την διαιώνιση των Κομμουνιστικών Ολοκληρωτικών Καθεστώτων από το 1917 μέχρι σήμερα.

 Κορυφαίο παράδειγμα είναι η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας με τα εκατοντάδες εκατομμύρια θύματα του Μεγάλου Άλματος και της Πολιτιστικής Επανάστασης από την Κρατική Τρομοκρατία και την Πείνα έως την κατασκευή και εξαγωγή ιών τις τελευταίες δεκαετίες σε όλο το κόσμο. Σύμφωνα με την προβληματική του Αλεξάντερ Σολζενίτσιν τα συστατικά επαναλαμβανόμενα στοιχεία του Κομμουνιστικού Ολοκληρωτισμού είναι η Δολοφονική Ιδεολογία και τα Εγκλήματα των Γκάνγκστερ της Ιστορίας Μαρξ, Λένιν, Τρότσκι, Στάλιν, Μάο, ΠόλΠότ, Σούνγκ, Μεγκίστου, Χότζα, Κάστρο, Γκεβάρα, Ορτέγκα, Τσάβες, Μαδούρο και των επιγόνων τους. Η Ολοκληρωτική Δομή, ο Μηχανισμός και η λειτουργία των Κομμουνιστικών Κομμάτων, των Ηγετών και των στελεχών του. Το αρχέτυπο του Απαρατσίκ. Το Ταξικό Μίσος και οι διακρίσεις, ο Φθόνος, η «Υγιής» Ιδεολογική, Κοινωνική Καταγωγή. Οι Γενοκτονίες με

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 04, 2020

Τὶ πληρώνει ὁ Σφακιανάκης

Οἱ εἰδήσεις τοῦ ἀστυνομικοῦ δελτίου: Γνωστὸ μοντέλο, ἐπώνυμος ἐπιχειρηματίας, πασίγνωστος πολιτικός, διάσημος ἠθοποιὸς καὶ ὁ Νότης Σφακιανάκης.

Στὴν Ἑλλάδα μπορεῖ νὰ κάνεις πολλὰ ἐγκλήματα, ἐλαφρούτσικα, βαριὰ καὶ βαρέων βαρῶν, καὶ νὰ σὲ «σεβαστοῦν» οἱ κάμερες, οἱ μαρκουτσοφόροι νὰ «ζωγραφίζουν» ἤ νὰ «φωτογραφίζουν» τὴν ταυτότητὰ σου, ἀποφεύγοντας νὰ ποῦν ὀνοματεπώνυμο, καὶ οἱ δημοσιολογούντες νὰ ἐπικαλοῦνται προσωπικὰ δεδομένα καὶ νὰ μὴ σὲ δαχτυλοδείχνουν.

Ὅταν ἡ ΕΛ.ΑΣ. σοῦ περνάει «βραχιόλια», χειροπέδες δηλαδή, τὰ τηλεοπτικὰ πλάνα δὲν σὲ δείχνουν φάτσα φόρα νὰ ὁδηγεῖσαι στὰ δικαστήρια. Στην περιοχὴ τοῦ προσώπου σου ὑπάρχει πολὺ «φλού», πολλὰ πίξελ, τὰ ὁποία θολώνουν τὴν εἰκόνα.

Ὁ Νότης Σφακιανάκης ἀποτέλεσε ἐξαίρεση στὸν νεοελληνικὸ κανόνα. Εἶναι ὁ πρῶτος ἐπώνυμος «ἐγκληματίας» σὲ μία χώρα ἀνωνύμων. Γιατί, ἄραγε; Τὶ κάνει νιάου νιάου στὰ κεραμίδια; Μήπως ἕνας κροκόδειλος ποῦ μαθαίνει ξένες γλῶσσες; Μᾶλλον ὄχι. Ὅταν ἀκοῦμε νιάου νιάου στὰ κεραμίδια, δὲν χρειάζεται νὰ ἔχουμε τὴν ευφυΐα καὶ τὴ δυνατότητα ἀνάλυσης καὶ σύνθεσης τῶν πληροφοριῶν ποὺ εἶχε ὁ χαρακτῆρας τοῦ Σέρλοκ Χὸλμς στὰ ἀφηγήματα τοῦ σὲρ Άρθουρ Κόναν Ντόιλ γιὰ νὰ καταλάβουμε ὅτι πρόκειται περὶ γάτας!

Ἡ σύλληψὴ του ἔγινε μὲν διότι βρέθηκαν στὸ ὄχημὰ του 2 γραμμάρια κοκαΐνης καὶ ἕνα πιστόλι χωρὶς ἄδεια ὁπλοφορίας, ἀλλὰ ἡ «διαφήμιση» τοῦ γεγονότος ἀποφασίστηκε γιὰ...

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2020

Ὁ ὑπουργὸς τῆς ἀλήθειας!

 


Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: «Δὲν μεταδίδεται ἔξω ὁ ἰὸς, στὴν ἀτμόσφαιρα. Ὁ ἰὸς μεταδίδεται μέσα σὲ κλειστοὺς χώρους».

Παραφράζοντας τὴ λαϊκὴ θυμοσοφία θὰ ἰσχυριστοῦμε ὅτι «ἀπὸ μικρὸ καὶ ὑπουργὸ μαθαίνεις τὴν ἀλήθεια».  Ὁ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ποὺ ἔγινε γνωστὸς ὡς ὑπουργὸς τοῦ Σημίτη, ἐπὶ Μητσοτάκη ἐχρίσθη ὑπουργὸς Προστασίας τοῦ Πολίτη. 

Πέρα ἀπὸ τὰ -ὁρατὰ μόνο στοὺς πολιτικοὺς προϊσταμένους του- προσόντα του στὸν χειρισμὸ ὑποθέσεων τῆς ἐκτελεστικῆς ἐξουσίας ὁ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κατορθώνει κάτι ἐντυπωσιακὸ: νὰ προκαλεῖ θυμηδία μὲ τὸ μελοδραματικὸ ὕφος καὶ τὶς ἐπιτηδευμένες «ἀπὸ καρδιᾶς» δηλώσεις καὶ ἐκμυστηρεύσεις του. Ὁ κ. Χρυσοχοΐδης παράγει πολύτιμο πλεόνασμα ἀκούσιου χιοῦμορ γιὰ τοὺς ρέκτες τοῦ εἴδους καὶ τοὺς συλλέκτες ἐξουσιαστικῶν λεκτικῶν πυρότουβλων. 

Ἐπιπλέον, ἡ Ἑλλὰς ὀφείλει νὰ πιστώσει στὸν ρομαντικὸ ὑπουργὸ τὴν ἐμμονὴ του στὴν ἀλήθεια - μία ἐμμονὴ, ἡ ὁποία...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 01, 2020

Οἱ ἐλευθερίες μας βορὰ στὴν «ἀγορὰ»


Θέλουν νὰ ὑποχρεώσουν τοὺς ἀνθρώπους νὰ κάνουν τὰ ἐμβόλια γιὰ τὸν κορονοϊό. «Με τὸ ζόρι στὴ σειρὰ καὶ ἐμβολιασμὸς!» κραύγαζε ὁ Ἄρης Πορτοσάλτε στὸν Σκάι, θυμίζοντας μὲ τὸ ἀπωθητικὸ στὶλ τῶν λεγομένων του τὰ μαῦρα χρόνια τῆς Εὐρώπης τὴν περίοδο 1933-1945. Ἄλλοι δὲν εἶναι τόσο ἀπροκάλυπτοι. Κρύβουν τὶς προθέσεις τοὺς πίσω ἀπὸ τὴν «ἀγορά». Θέλουν νὰ καταστήσουν ὑποχρεωτικὲς τὶς ἰατρικὲς πράξεις (κάτι ἀνήκουστο γιὰ δημοκρατικὰ καθεστώτα) καὶ χρησιμοποιοῦν ὡς πρόφαση ὅτι αὐτὸ θὰ τὸ ἀποφασίσει η… οἰκονομία.

Παρουσιάζουν τὴν ἴδια τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας καὶ τῆς αὐτοδιάθεσης τοῦ σώματος ἑκάστου ἐξ ἡμῶν ὡς περιττὴ πολυτέλεια καὶ δηλώνουν ἀμέτοχοι τοῦ ἐγκλήματος. Χαρακτηριστικὸ παράδειγμα τῶν ἀνωτέρω εἶναι ὅσα ἐπικίνδυνα, ὅσον ἀφορᾶ τὶς πολιτικὲς προεκτάσεις τους, εἶπε ὁ πρωθυπουργὸς σὲ