Κυριακή, Απριλίου 29, 2007
Ευθιξία με χρονοκαθυστέρηση: εις υγείαν των κορόιδων
Το Σάββατο σημειώθηκε το πρώτο χτύπημα Καραμανλή εναντίον των νταβατζήδων των ΜΜΕ.
Πρώτον: με την αποπομπή Τσιτουρίδη υποχρέωσε τους μεγαλοδημοσιογράφους να ακυρώσουν τριήμερες αποδράσεις για να μας πουν την είδηση.
Άλλο να τα ακούς από την Τρέμη τα νέα κι άλλο από τους παραμένοντες του Σαββατοκύριακου.
Δεύτερον: υποχρέωσε τις Κυριακάτικες εφημερίδες να βγάλουν δεύτερη έκδοση αφού στην πρώτη το κύριο θέμα ήταν του στιλ «γιατί δεν διώχνει τον Τσιτουρίδη».
Το μεγαλύτερο χτύπημα το εισέπραξε το «Βήμα» του Λαμπράκη που είχε αποκλειστική συνέντευξη Τσιτουρίδη με τίτλο «Δεν παραιτούμαι!».
Ο κ. Καραμανλής, αν συνεχίσει έτσι θα εξουθενώσει οικονομικά – σαν τους συνταξιούχους θα τους καταντήσει τους διαπλεκόμενους.
Με μια αποπομπή υπουργού κάθε Σάββατο μεσημέρι, οι εκδότες-μπετατζήδες θ’ αρχίσουν να βλέπουν Αυτιά για να μάθουν πότε θα πάρουν το ΛΑΦΚΑ.
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός δεν έχει ανάγκη από λεφτά. Η ίδια η πολιτική συμπεριφορά του θυμίζει χρηματοκιβώτιο τράπεζας. Λειτουργεί με χρονοκαθυστέρηση.
Τώρα τον έπιασε ο πόνος για το ΧΑΑ του '99 και την εμπλοκή των στελεχών του.
Ήδη από τις 14/9/2006, είχε αποκαλυφθεί ότι ο «κούριερ» των μιζών στην υπόθεση ΜΕΒΓΑΛ Κώστας Κωνσταντινίδης τηλεφώνησε στον ειδικό γραμματέα του υπουργού Ευγένιο Παπαδόπουλο λίγο πριν συλληφθεί.
Στην εφημερίδα «τα Νέα» της επομένης ημέρας (15/09/2006) διαβάσαμε την εξήγηση που έδινε το γραφείο Τσιτουρίδη για το τηλεφώνημα: «διαβολική σύμπτωση».
Εδώ ο κ. Τσιτουρίδης είχε κατά 50% δίκιο. Το τηλεφώνημα ήταν «διαβολικό» μια και οι μίζες δεν είναι του Θεού. «Σύμπτωση» δεν φαίνεται να ήταν.
Ο πρωθυπουργός έδιωξε τον Τσιτουρίδη επειδή μόλις τώρα, ο «ειδικός» γραμματέας του υπουργού Απασχόλησης του φάνηκε κάπως… κουμάσι.
Κάτι διάβασε (το Σάββατο) στην Καθημερινή, κάτι του είπε (Παρασκευή αργά) ο υπουργός Δικαιοσύνης και προέκυψε η αποπομπή.
Ιδού λοιπόν η ασφαλεστέρα μέθοδος για να μάθει ο κ. Καραμανλής τα νέα από την Ελλάδα.
Που και που να τσοντάρουμε όλοι για να δημοσιεύουμε την αλήθεια (με τη μορφή διαφήμισης) στην Καθημερινή…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου